lördag 9 april 2011

Sjukling

Hej kompisar :)

Jag är rätt opigg idag, faktiskt halvsjuk. Jag var det egentligen redan igår, men eftersom jag hade workshopen kunde jag inte riktigt tillåta mig själv att vara sjuk. Men idag är jag helledig och därmed dödssjuk!!
Bland annat visade febertermometern otroliga 36,9'C! Jag ska säga till pojkvännen att han måste vara beredd att ringa ambulansen!
Nej men på riktigt mår jag inte så bra, jag har ont och är svullen i halsen, förmodligen kommer jag bli förkyld lagom till min viktiga nästa vecka. Inte okej. Jag har inte tid att vara sjuk.. Såhär ser min planering ut:

Måndag
Ledig från skolan
..men har möte med två lärare kl 13.
"Studiebesök" hos min sommarbrukare kl 14 (om jag inte blir frisk måste jag ringa å höra hur infektionskänslig hon är, vill inte komma dit och smitta ner henne)

Tisdag
Sjukvårdslektion mellan 8:30-11:50
MVC kl 13 (byte av preventivmedel)
Delta i en studie/undersökning om minne på UMU kl 14

Onsdag
PROV i Etik kl 9:00-11:50
Sjukvårdslektion 12:40-13:40

Torsdag
Sjukvårdslektioner mellan 10-16

Men SEN. På fredag. Då går det bra, då kan jag bli sjuk. Är ledig på fredag och sen är det påsklov, men just den här veckan passar det sig INTE att bli sjuk. Tänkte bara säga det.

Jag hade tänkt ta en bild på min egna kopp te men jag har ingen energi för det, istället lånar jag den här fina koppen med tillhörande tekopps-broscher från lupin. Fantastiskt sött :)

Ive caught a cold, my throat hurts. :( The thing is that I really dont have time for being sick at the moment, I've got tons of important things to attend to next week.
And well I was going to show you a picture of my teacup, but I dont have the energy to pick up my camera so I borrowed this cute pink teacup with matching tea cup-brosches from lupin. They are so cute!

2 kommentarer:

  1. Svar: Å, tack så mycket! :)

    Aw, det är inte kul att vara sjuk, speciellt inte då man har en massa saker att göra :( Krya på dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...