lördag 15 januari 2011

africanflowersafricanflowrrs...

hello diane,

som jag berättat flera gånger tidigare håller jag på med en african flower-väska.
Jag hade snyggt räknat ut att jag behöver ca 32st hexagoner. När jag virkat dessa och sedan nu ikväll blev klar med ihopsättningen av dem inser jag att min fina axelväska förvandlats till en liten handväska.. :( Inte okej!
Det blir att virka fler blommor. Som tur är har jag inte monterat ihop dom helt ännu utan bara gjort som en filt ungefär. Minst 13 rutor till behöver jag. Kanske fler.
Men jag virkar hellre fler blommor än avslutar den här nu och sen är missnöjd med väskan.

Känns inte som jag fått något gjort idag, även fast jag var uppe tidigt (nåväl) i morse.
Men! Jag har bakat kärleksmums iallafall. Ätit god mat med min älskling och kollat på Resident Evil: After Life. Inte överdrivet bra film. Tyvärr.

2 kommentarer:

  1. Den där ska minsann bli spännande att se =) Jag håller också på med en väska just nu! Kram /Caroline

    SvaraRadera
  2. En sån vill jag också göra men har inte kommit på hur man ska/kan montera ihop blommorna till en väska :(

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...