tisdag 14 december 2010

You are my sunshine, my only sunshine

Hello Diane,

min underbara syster blev mamma till två små sötnosar i november, så jag tog på mig uppdraget att göra en babymobil till dom :)
Jag har inte tänkt ut något speciellt tema men vi har kommit överens tillsammans om att den ska vara färgglad (vilket passar mig utmärkt).
Idag blev jag färdig med första figuren till mobilen, det är ett helt eget mönster (!!!!! mitt FÖRSTA egna! YAY me!)



Var först när jag såg den här bilden som jag insåg att min sol är ganska lik den här sötnosen:

1 kommentar:

  1. Nää, vilken gullig! :D Så fort jag såg den så påmindes jag direkt om Pikachu! Trodde först du hade baserat den på den där sötnosen, men där ser man vilka sammanträffanden som kan ske! :P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...