söndag 12 december 2010

julbak och prinsessmonster.

Hello Diane,

julen är här! I princip iallafall.. Idag tänder vi tredje ljuset (fan jag har glömt, idag igen >_<) Igår var jag med om ett hyfsat modernt fenomen som jag aldrig någonsin upplevt förut! Lilla Julafton!
Gottfrid har en liten Iris från ett tidigare förhållande och igår var hon, hennes familj, och resten av Gottfrids familj hos oss och julade :)
Jag och Gotte var bak-ansvariga inför den stora dagen och jag tog det givetvis på stort allvar. Vi bakade och dekorerade pepparkakor (jag är skitstolt över att jag gjorde egen deg!). Och jag gjorde pepparkakscupcakes och halvmisslyckade cake pops som var goda ändå. :)






Pepparkakscupcakes med nutellafrosting :)

Min julklapp till Iris var en liten rosa amigurumi med snygg prinsesskrona. Från början var det tänkt att bli ett monster, men liknar mer en hund, jag är inte helt säker på vad det är men fin blev hon iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...