fredag 17 december 2010

En sötnos och en tröttnos

Hello Diane,

som jag berättade i förra blogginlägget håller jag på att göra en babymobil till min systers tvillingbebisar. Jag börjar känna mig lite stressad angående den nu, den ska vara färdig senast onsdagkväll och jag har bara virkat ett par figurer, och har ingen egentlig plan för hur själva konstruktionen ska se ut.. Men jag är ledig hela helgen och även halva tisdag och hela onsdag så det ska nog gå vägen :) (den måste vara färdig på torsdagmorgon när vi far ner till Borlänge för julfirande)

I förrgår var jag hemma hos min vän Sara på myspysselkväll. Jag blev bjuden på glögg och hembakat så kände mig riktigt som en drottning :) Hade ett litet äventyr för mig själv på vägen dit för jag lyckades sätta mig på fel buss - åkte i helt fel riktning, så mina ca 10-min på bussen förvandlades till 30 >_<

Sen igårkväll började jag på en ny figur, och nu ikväll blev jag färdig!
Voilá!

Man vill ju bara gosa ner sig bredvid. Visst? ^^

Här hittar ni mönstren:
Bläckfisken
Sovande fågel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...