lördag 18 december 2010

min dag idag

hello diane,

tänkte att jag kanske ska börja bli lite mer personlig i bloggen. Berätta lite mer om vad som händer i mitt liv, vet att jag har vänner som läser här som inte är jätteintresserade av virkningen utan mer av vad jag har för mig.

Jag är alltid ledig på fredagar och idag var inget undantag, jag unnade mig att sova till 11 och sen såsa framför datorn i ungefär 1,5 timme innan pojkvännen kom hem.
Vi for ner på stan, kikade lite i affärer, köpte några julklappar och mös i det mjuka snöfallet :)

Inne på HM fick jag ett mycket intressant telefonsamtal som resulterade i ett hemligt möte på tisdag eftermiddag. Vågar inte skriva vad det handlar om för jag vill inte ta ut något i förskott men jag är superexhalterad och ni får gärna hålla både tummar och tår för mig :)

Förutom lite julklappar köpte jag dessutom en ny bok; Igelkottens elegans av Muriel Barbery. Jag har hört talas om den och dessutom sett en väldigt intressant filmtrailer av filmatiseringen så vill bara börja läsa den nu nu nu! :D





Sen ikväll har jag haft det lugnt å skönt, inget skolarbete, bara virkat färdigt den sovande fågeln som jag visade i förra inlägget, sett en bra film och myst. Nu är det sängdags. Imorgon får vi middagsgäster :)
Ta hand om er :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...