onsdag 22 december 2010

stjärnchock och en blå pingvin.

hello diane,

jag är lite "småstressad" just nu, men vill ändå hinna blogga en snabbis ikväll. insåg för ungefär en timme sen att vi far till Borlänge imorgonbitti. Iihk.! Klart jag har vetat om det hela tiden och förberett så det är ingen panik egentligen, bara en gammal hederlig släng av resfeber :(

Har haft en väldigt innehållsrik och rolig dag idag.
For ner till stan runt halv 11 och träffade Sara, hon har börjat virka så vi besökte garnaffären. Jag köpte garn till ponchon - blev gräddvitt och helmysigt, jag riktigt längtar efter att få börja virka på den. Har tänkt mig det här mönstret. Jag köpte även lite andra garner och lite småpyssel till babymobilen. Vi åt lunch och hade jättetrevligt, är så glad att ha lärt känna henne :)

Sen for jag hem och min dag har sett ut såhär ungefär: diska, baka, laga mat, äta, se på sunes jul, virka och sen slutligen panik:a. men det är lugnt, jag kan vara cool *tar ett djupt andetag.. andas ut*

Jag är klar med två sötnosar till babymobilen:
En chillande pingvin som hittat nybakade muffins :)
Mönstret finns på den här sidan (registrering krävs)

En blå glittrande stjärna med rosa ludd ^-^
Mönstret finns här

Det här ska jag göra efter att jag klickat på Publicera inlägg:
* Kolla så inlägget ser bra ut i bloggen
* Gå in i köket: diska, stänga upp, kolla kylskåpet så det inte ligger nått som kommer bli gammalt å börja lukta illa lagom tills vi kommer hem (om det finns något sådant ska jag slänga det!)
* Packa ihop mina kläder, virksaker och andra nödvändiga saker som ska med på resan
* Borsta tänderna och sen paniksova till klockan halv 7 imorgonbitti.

Jag kommer hem igen på Söndagkväll och jag lovar att publicera bilder på bebisarna och på den färdiga babymobilen. Yay!

Godnatt och God Jul på er allihop!

1 kommentar:

  1. Den där pingvinen var ju huuur söt som helst! Ska jag nog ta och prova på någon dag, tack för mönster delningen :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...