tisdag 21 december 2010

[Pierrot Yarns]

Hello Diane,

jag letar för tillfället efter ett fint mönster på en poncho och på något sätt snubblade jag in på den här underbara hemsidan.
[Pierrot Yarns]
Man måste registrera sig för att titta på mönstren men det går jättesnabbt och ÅH vad det är värt det. Fantastiska och helt gratis. Tänkte lägga upp lite fina saker jag hittade där :)


Här är ponchon jag funderar på


Jättefin väska! Tänker mig den med lite gladare färger


Jag dör lite av sötchock av den här väskan. Så gullig!


Den här är också så otroligt söt! Älskar blommorna och formen!


Jättefina fåglar, funderar på att göra en sån här till babymobilen


Jätteroliga!


Såå fina! Funderar på att göra en sån här till babymobilen

Gosebjörn

Så otroligt fint får! Ser även ut som att man kan variera mönstret å göra en anka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...