tisdag 21 december 2010

merry as a lark.

hello diane,

jag har två goda nyheter!
den första är att jag har JULLOV! YAY! Fram till den 18de Januari är jag fri att göra vad jag vill!

Mina planer hittils:

* Åka till Borlänge och fira jul
* Fira nyår, antingen med vänner här i Umeå eller hos Gottfrids föräldrar i Lycksele
* Läsa ofantligt mycket böcker
* Virka och fantisera fram egna mönster
* Blogga
* Få besök av världens bästa Linnea
* och tyvärr även småplugga lite, vi har nämligen ett PROV första veckan på terminen, och vill inte stå helt handfallen, men det blir inte förrns i januari jag bekymrar mig över det :)

Den andra nyheten, som är mycket mycket roligare för att det är inte lika väntat (jag menar jullovet visste jag ju skulle komma idag)

Jag ska bli cirkelledare på ett studieförbund här i Umeå, vid tre tillfällen ska jag ha amigurumi-stund med tonåringar på stadsbiblioteket. Det blir i Mars-April, men om ni känner nån som känner nån som är typ 11-19år gammal och sugen på att lära sig virka så tipsa tipsa tipsa!
Först ska jag genomgå en cirkelledarutbildning, den blir i slutet på januari. Jag är såå glad och så peppad! Ska verkligen bli hur kul som helst! En liten dröm som går i uppfyllelse :D Jag får helt enkelt hoppas på att dom blir nöjda med mig och vill att jag ska hålla i fler kurser senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...