måndag 20 december 2010

im your humble bumle baby

Hello Diane,

*VARNING FÖR SKRYT!!*
jag har haft en jättebra dag idag! jag trotsade snöstormen och pulsade min halvtimme bort till skolan, satt där å mös, fick reda på att jag fick MVG i Vård och Omsorgskursen.

Jag har läst följande kurser och fått följande betyg denna termin:
Datorkunskap MVG
Matematik B VG
Medicinsk grundkurs MVG
Vård och Omsorg MVG
Jag bara hoppas att min studiemotivation håller i sig i ett par år till ^^

Hursomhelst så halvdansade jag hem i snöstormen med min vän Lisa, vi pratade om allt möjligt intressant och fnissframkallande och vips var jag hemma, och sjukt sugen på pannkakor. Så jag far ut i snön igen, till ica och tillbaka, hemma och steker. Känner mig galet duktig. :D

Sen nu ikväll har jag gjorde det som verkligen förgyllde hela den här dagen.
Jag har virkat en humla. En helt egen humla. Med ett helt eget mönster. Som bara är mitt. Jag är så stolt att jag spricker! Likt en stolt mor fotograferade jag mästerverket och ta-da! Här är den!

Tjockhumlan!






Självklart har detta extremt invecklade och perfekta mönster givit mig mersmak! Från och med nu ska jag endast virka efter mitt eget geniala huvud! Jag ska virka saker som får hela världen att häpna! MWAHAHAAHHAHAAHAHAA

...hrm.. okej jag överdriver. Men jag är trots att mönstret är väldigt simpelt ändå stolt :)
Ja just ja, glömde säga. Humlan ska självklart också vara med i babymobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...