måndag 8 november 2010

please dont have a heartattack on me

Hello Diane,

jag fick som förstått inte så mycket sömn inattas, gick å la mig alldeles för sent, fick rethosta och vaknade varje gång jag halvsomnat :( fick ungefär 2,5-3 timmars sömn :(
Men jag hade en rätt bra dag i skolan ändå. Trevligt sällskap och gratis lunch (hehe).
Men det allra bästa var att vi fick tillbaka Medicinsk grundkurs-proven vi skrev veckan innan "lovet".
Yay me jag fick MVG :D

En annan rolig grej med idag var att vi fick lära oss Hjärt- och lungräddning. Känner ansvaret som vilar på mina axlar nu och jag hoppas verkligen inte att någon går å får hjärtstillestånd i min närvaro. Skulle förmodligen bli livrädd och glömma bort allt.

Näsch nu ska jag å Gotte pensionära oss, se på vem vet mest, äta kakor och sen tidigt i säng haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...