söndag 14 november 2010

relaxation study music

hello diane,



Det går bra för mig i skolan, det ska jag inte ljuga om. Jag tror att det är en blandning mellan intresse, engagemang och en liten dos intelligens. Viktigast är engagemanget. Idag tryter det. Fast jag lyssnar på fin musik.
Imorgon har vi redovisning och jag vet att jag borde pluggat lite hårdare inför det här tidigare, vi har ju faktiskt haft två veckor på oss. Jag svarade på alla frågorna för två veckor sedan och inbillade mig att det skulle räcka. Kom på typ igår att det förmodligen inte gör det. Och idag är jag för oengagerad. Typiskt.

Jag kan tänka ut skitmånga andra saker som jag hellre vill göra just nu, t.ex:
* Skriva ett blogginlägg om att jag inte orkar plugga just nu.
* Skriva en lista på saker jag hellre vill göra
* Skriva en lista på något annat
* Diska (Fast det har jag redan gjort. Typiskt!)
* Förbereda för lilla julafton (Eftersom min kille har en dotter från ett tidigare förhållande ska jag fira det ökända "lilla julafton" för första gången i mitt liv. Ska bli skitspännande. Det känns lite speciellt att få fira jul TVÅ gånger!)
* Dricka te
* Rengöra ugnen (råkade droppa en massa potatisgratängsmojs häromdan >_< Och jag har lovat) * Virka något fint med mina nya garner och dekorera med dom fina nya ögonen jag köpt från 6060
* Ringa min syster och fråga ut henne om bebisarna som föddes i fredags (Yay jag har blivit moster!!)
* Krama min kille (men han är inte hemma >_<) * Drömma om att gå på Universitetet * Knacka med pennan i skrivbordet * Dricka vatten * Skissa upp några enkla figurer att virka frihands (!!) * Läsa om gulsot * Kommentera och gilla vänners statusar på facebook * Byta från studiemusik till schlager!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...