måndag 8 november 2010

CottonCandyCrochet 2.0

Hello Diane,

Idag var det söndag, och som vanligt sov jag lite för länge, så jag knappt hann umgås med pojkvännen innan han stack iväg på sitt vanliga söndagsnöje (rollspel).
Jag hann fixa en mysig frukost (brunch) som vi hann avnjuta tillsammans innan han promenerade iväg. Resten av dagen spenderade jag inomhus (förutom en snabb (och kall!) runda till tvättstugan). Jag har diskat två gånger, pimpat kryddhyllan (se föregående blogginlägg), ätit god mat, sett en film (Bottle Rocked), ställt till med oreda i vardagsrummet och sist men inte minst ändrat utseende samt fixat lite nytt här på bloggen :)

Kom fram till att vårfärgerna kändes lite passé så det fick bli lite vintrigare tema, dröjer tills i april nångång innan jag drar in grönt och gult igen!
En annan nyhet är "sidor" här till höger. Jag blev helt pervers och började lista en massa saker, och när man väl kommit igång är det svårt att sluta. Kika gärna, speciellt "i min bokhylla", längst ner finns alla böcker jag vill ha (lovar att det kommer utökas) *hint hint* ;D

Om typ 5 timmar ska jag upp, gå till skolan och lära mig hjärt-och lungräddning. Jättebra att jag fortfarande är vaken. Verkligen. Skitbra. >_<
Ska försöka sova nu (men det kommer bli svårt för jag är fortfarande taggad som fan på att skriva listor.. finns det behandlingshem för sånt tror ni?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...