tisdag 7 april 2015

Nytt namn, nytt utseende

Jag har gått ganska länge och känt att det gamla bloggnamnet, CottonCandyCrochet inte är rätt längre. Det var helt perfekt för mig när jag startade bloggen 2010 men nu känns det som att jag blir begränsad till att skriva om virkning och det känns ärligt talat lite småbarnsligt. Jag har växt ifrån det helt enkelt.
Det här med bloggnamn är inte enkelt, jag tänkte t.o.m. ett tag att jag skulle skapa en helt ny blogg men det känns tråkigt att bara slänga bort allt jag lagt upp hittills.
Så jag bytte "bara" namn. Och adress. Vilket såklart innebär att om man försöker ta sig till den gamla bloggadressen kommer det stå att den blivit raderad. Så himla dumt, varför inte en vidarebefodring?

Nåja, jag hoppas att ni som vill läsa kommer hitta till den nya adressen på något sätt. :)

/ Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...