torsdag 26 mars 2015

Att blogga.

Jag tycker verkligen om att blogga. Egentligen. Men det är det där med tiden. Och att jag vill att bloggen ska hålla hög kvalitet. Vackra bilder, ordentligt skrivna inlägg, något inspirerande eller något som väcker lust att skapa något vackert. Jag ska ge det ett försök igen, men kanske det i början blir lite halvers med allt. Mobilbilder och halvdana texter. Men då kommer jag åtminstone igång. För bloggandet har alltid varit främst för mig själv, sen att andra vill se det jag gör är bara roligt.


Det har hänt så mycket sen jag bloggade aktivt sist. Jag har blivit mamma, det har jag nämnt så det vet ni ju redan. Och lillan har redan hunnit bli ett år. Helt otroligt.
För ungefär två månader sedan blev jag fru. Och sedan lägenhetsägare. Och i höstas började jag plugga på Universitetet. Alla dom här sakerna är jätteroliga saker som har höjt min lyckonivå enormt! Men att vara mamma och att studera på heltid är enormt stressigt i perioder. Och då behöver jag pyssla och dona på ännu mer än någonsin. Och jag tror att jag även behöver det här: att skriva av mig lite grann, regelbundet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...