lördag 1 februari 2014

Dinodraken

Några vänner till oss blev föräldrar i december. Så jag sydde en liten mysdinodrake åt lillpojken :)
Själva dinon är helt fräckt avritad från en hängselbyxa som jag blev kär i.







Jag blev jättenöjd, det är första gången jag syr ett mjukdjur utan ett färdigritat mönster. Känns som det inte finns någon ände på möjligheterna nu ;)
Jag blev så nöjd att jag sydde två till, men dom behöver matas lite innan jag lägger ut några bilder här ;)

Our friends had a baby in December, so I decided to sew a little dinodragonplushie for the babyboy. Im very happy with the result, it's the first time ever I sew something that's not made from a bought pattern! I made two more, but they need some more food before I show them to you ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...