torsdag 2 juni 2011

Handmade living

Hej :)
Jag var nere på stan idag och lunchade med min vän Lisa. Jag fyndade ett par örhängen och ett set med hårnålar för 10:-/st. Och jag köpte en ny pysseltidning. Tog en chansning och köpte en brittisk tidning och jag ångrar mig inte. Tar mig friheten och visar upp några sidor ur Handmade Living


Hi :)
I met up my friend Lisa for lunch today. And I decided to try this (for me) new craft magazine, it's brittish and I like it! Here's some pages from it

 This could be the solution for me, I tend to kill all flowers I decide to take care of..


 I love love love buttons!

 
 I wish I had a garden, or at least a balcony so that I could grow my own tomatoes..

This quilt is seriously cute!

Jag spenderade sen kvällen på Lisas balkong. Jag monterade ihop hjärtekatten jag virkade färdigt för ett bra tag sedan och sen har jag även sytt ansiktet. Ni får se henne imorgon :)

2 kommentarer:

  1. Sv; fixat ett inlägg med bildz nu ;)

    Ska bli spännande att se din hjärtekatt sen! :)

    SvaraRadera
  2. Sv; Tack så mycket :D Kommer ihåg att mamma inte gillade färgen alls när vi skulle måla om för några år sedan, men jag skulle absolut ha den :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...