måndag 30 maj 2011

Milk and honey

Godmorgon sötnosar,
jag är uppe med tuppen idag, och det känns verkligen skönt. Min förkylning vill inte ge med sig så jag har ringt farbror doktorn idag. Dessvärre var det farbror återuppringningssystem som svarade, så jag måste vänta ungefär en timme på att dom ringer upp. Många som är sjuka i Umeå idag :/

Jag låg däckad i soffan i princip hela dagen igår, vi kollade på Frasse (Fraiser) och mös (och nös!). Jag hann även virka färdigt några blommor jag håller på med till det hemliga projektet ;)


Jag har fått en rolig idé av blommorna, skulle det inte vara snyggt att virka en 15-20 stycken i fina färger och sätta upp som en pocahontas-vind på väggen?


Frågan är bara hur man ska sätta upp dom, 15-20 hål i väggen känns oattraktivt..

Nu ska jag dricka upp min honungsmjölk och vänta på att farbror doktorn ska ringa

1 kommentar:

  1. Nu börjar jag bli riktigt nyfiken på ditt hemliga projekt!

    Och jo, jag tror absolut att det skulle bli fint att sätta upp blommor på väggen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...