fredag 8 april 2011

Bilder från UNG Fredag - Amigurumiworkshop

Hej hej allihop!

Idag hade jag den sista workshopen, mellan 14 till 17 satt vi på Stadsbibliotekets UNG-avdelning och virkade. :)
Vi var ganska få idag, 8 stycken (inklusive mig), men vi hade roligt!
Sara som har den fina bloggen Blunda tittade förbi tillsammans med en kompis och visade upp ett par av sina figurer. Det var jättekul :)

Karin, Klara och Ida som varit på de tidigare workshoparna kom tillbaka och två "nya" tjejer, Isabella och Jennifer var med idag :)

Det togs massor med bilder, inte bara jag utan tjejerna lånade min kamera och fotade både mig och varandra. Tyvärr är jag en stor klumpeduns så jag råkade radera typ hälften :(( Bland annat bilderna på de färdiga figurerna. :( Men här är några som jag lyckades rädda:

Klaras halvfärdiga Super Mario-svamp :)








I had my last amigurumi workshop today, unfortunatly I'm a big blockhead and accidently erased most of the pictures :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...