söndag 13 februari 2011

LoveBunny for my Love.

Hello Diane,

det var meningen att den skulle vara hemlig, att jag skulle smygvirka i skolan och när Gottfrid inte var hemma. "Tyvärr" är han oftast hemma när jag är det så det blev inte mycket virkat. Så jag hade min hemliga gömma i en garderob men redan första kvällen började han ana oråd.
Till slut kunde jag inte hålla mig längre utan ta-da:ade mitt halvfärdiga Alla Hjärtans Dag-projekt och han blev jätteglad :D
Sen efter det har jag kunnat virka på den öppet här hemma.
Jag har virkat frihands utan att skriva ner mönstret (förutom på armarna och öronen för jag lyckades inte få två likadana), det är första gången för mig och det var fantastiskt roligt. Inte följa några utsatta regler utan skapa helt fritt. :D
Tog ett krafttag och gjorde färdigt den ikväll under Harry Potter-tittande. Nu kommer jag kunna ägna mig helhjärtat åt Mias testvirkning (som jag hoppas kommer med posten imorgon!)

Låt mig presentera.... LoveBunny!

4 kommentarer:

  1. haha älskar svansen <3 /nettan

    SvaraRadera
  2. Åh va fin!! gillar att du satt hjärtan vid ögonen, en perfekt alla hjärtans dag present :)

    SvaraRadera
  3. Fin blogg, och härliga amigurumis du har gjort!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...