torsdag 27 januari 2011

geeky project

hello diane,

idag var jag på biblioteket och mötte en supertrevlig tjej som heter Sara. Vi pratade om och planerade de uppkommande workshopsen jag ska hålla där. Jag är verkligen supertaggad!

Min pojkvän följde mer mig ner på stan och vi tog en tur förbi garnaffären, lite andra affärer å sen åt vi middag på MAX. Det var sjukt länge sen vi åt där.

Nu när ekorrarna är klara och ivägskickade har jag ett nytt projekt på G. Det är supernördigt och roligt och jag hoppas det blir bra. Men jag är lite hemlighetsfull. För det tycker jag är skoj ;)


Supertjockt garn som jag ska virka mitt nya projekt med, en gigantisk virknål och nya maskmarkörer eftersom jag brytit av mina :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...