fredag 22 oktober 2010

im changing october to september

hello diane,

oktober är en av mina favoritmånader, fast här uppe i norr kommer kylan så tidigt så kanske måste ändra på det till september..
har haft fullt upp i skolan. det är mycket som händer i livet överhuvudtaget just nu.
bara dom kommande två veckorna är tokhektiska. har två prov nästa vecka i skolan och dessutom flyttar vi nästa helg! vi håller på för fullt och packar och packar, gurumisarna har inte blivit nedpackade ännu, vill inte att dom ska behöva ligga i kartonger å vantrivas om det inte är absolut nödvändigt..

vi bor för tillfället i en tvåa, men nu blir det en trea! yay! vi kommer iofs längre bort från stan men kommer ha närmare till våra skolor. det känns skitbra :)
är tokförkyld för tillfället så har spenderat min tid i soffan, med laptopen på magen och styleroom.se i skärmen, älskar den sidan, det finns så otroligt mycket fina hem där, ska visa mina favoriter i ett senare inlägg :)

i lördags var jag och min vän sara på en workshop och gjorde varsin afrikansk mask, jag hade väl lite fördomar innan och trodde det skulle bli arbete i lera, men istället skulle man göra masker i återvunnet material=skräp. det var helt sjukt kul :)




jag är hemma från skolan idag pga förkylningen och ska försöka ta det lugnt, men har en hel del grejer på dagordningen ändå:
* handla
* baka cupcakes
* packa färdigt kartongerna å stuva in dom i sovrummet tills vidare
* städa
* plugga, matteprov och skelettet

men det ska nog gå bra, jag gillar att ha saker att göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...