söndag 29 augusti 2010

Monstermania

Hello Diane,

jag älskar Mia Bengtssons Plipp o Plopp-mönster. Det är roligt att virka och resultatet blir så sött. Jag har ju virkat en tidigare och var sugen på att göra en till. Jag har ett tokrosa fint garn som är tjockt å mysigt så jag tänkte att mitt monster skulle bli lika stort som mitt gamla. Men tydligen inte. Haha. Jag har fortfarande mycket att lära om garn å sånt. Det rosa monstret blev betydligt mindre än det andra. Men det är okej med. En liten dotter helt enkelt. :)



Jag har även haft den stora äran att få testa ett mönster åt Sarah som har bloggen http://esshaych.blogspot.com/
Såhär fint blev resultatet:



Har haft en otroligt händelserik vecka, skolan började i Måndags, jag har börjat på Omvårdnadsprogrammet på Komvux här i Umeå och den här veckan hade vi introduktion. Mycket mycket information och många nya ansikten. Ska dit imorgon på ännu en introduktion, fast Matte B-närdistans den här gången, som jag ska läsa parallellt med omvårdnadsstudierna. Hej, jag är ambitiös :)

1 kommentar:

  1. Hej och hå! Hittade precis hit och måste säga att du virkar väldigt söta saker, det var kul att titta runt och få inspiration :)

    /LadyNight
    http://pysselstund.blogspot.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...