torsdag 19 augusti 2010

Autumnleaves.

Hello Diane,

Jag har inte bloggat på ett bra tag, mest för att jag har jobbat en massa och helt enkelt inte haft inspiration och ork att skapa något. Har inte virkat på jättelänge. Har däremot hunnit med lite annat, har bland annat varit nere i Stockholm och hälsat på min pappa, träffat kompisar å min syster. Det var fantastiskt.
På måndag börjar skolan och ett nytt kapitel i mitt liv. Ska bli jättekul =)

Nu är hösten här. Det är verkligen helt underbart. Här uppe i Umeå är det kyligt i luften men rätt soligt. Jag älskar verkligen hösten. Det är den vackraste årstiden med träden som byter färg, man blir rosig på kinderna av att vara ute och man kan helt utan dåligt samvete kura ihop sig i en filt i soffan och dricka te och se på film. I love it. Den enda "nackdelen" är ju att det blir kallare å till slut blir det ofrånkomligt vinter (som är den värsta årstiden. >_<) Hursomhelst, för att göra hösten ännu trevligare å vintern mindre hemsk har jag virkat mig en halsduk :) Jag bestämde mig för ett mönster igår och idag blev den färdig. Yay!

Såhär snygg blev den! Här hittade jag mönstet

Nu måste jag bara lära mig sticka så jag kan fixa den här sjukt söta mössan också=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...