fredag 2 november 2012

Måns-Melker

I Onsdags fyllde jag år. Jag är ganska barnslig och ser till att min födelsedag blir en stor grej. Och jag citerar Lotta på Bråkmakargatan ungefär hundra gånger varje födelsedag, ungefär såhär kan det låta: "Ska jag diska?! På min födelsedag och allt!"

Hursomhelst. Jag har världens gulligaste pojkvän som låter mig vara tyrann en dag om året. Och han ger mig alltid dom bästa presenterna. I år fick jag en symaskin!!!! Yay!
Jag har hittills haft min mormors gamla maskin. Jag gillar gammalt men tyvärr funkar den inte som den ska, det enda kreativa jag skapar när jag försöker sy är nya svordomar. :(
Men nu har jag en fin gammal Singer som funkar finfint!
Så grisfamiljen har utökats ytterligare! Denna gång med pojkgrisen Måns-Melker:

My boyfriend bought me a sewing machine for my birthday! Im so happy! So I made this little cutie. His name is Måns-Melker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...