torsdag 20 september 2012

Rosy Cupcakes

I augusti var jag och hälsade på min syster Nettan i Nottingham, England. Hon är otroligt duktig på att baka och dekorera tårtor och cupcakes. Givetvis blev det en del bakning när jag var där och hon visade mig några av hennes hemligheter ;)
Bland annat lärde hon mig att spritsa cupcakes så toppingen liknar rosor. Helt underbart. Lite glitterspray på det och voilá!

In August I vistied my sister Nettan who lives in Nottingham, England. She is an amazing baker and cake/cupcake-decorator. Of course we did some baking (and eating!) when I was there, and she showed me some of her secrets ;) Among other things, she taught me how to make the icing look like a rose. Wonderful! A little glitterspray on the top and voilá!

Dom är långt ifrån lika vackra som min systers cupcakes, men så är ju hon två år äldre än mig också..! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...