tisdag 4 september 2012

En brittisk gris. Pig.

Jag har varit och hälsat på min syster i Nottingham, England i två veckor. Det var fantastiskt, speciellt vädret var väldigt spännande. Strålande solsken ena minuten och sekunden efter vräkte regnet ner. Jag förstår plötsligt uttrycket "Raining cats and dogs".
Det blev en hel del shopping i England. Bland annat på pysselaffären Hobbycraft. Jag köpte bland annat ett sy-set till en gosegris. Och såhär blev min gris:

Ive visited my sister in Nottingham, England. There I bought a sewingset for a little pig-plushie. This is how she turned out: 




 Jag erkänner att hon ser lite rädd ut, men hon kanske inte förstår vad vi säger när vi pratar svenska?
I admit that she looks a bit afraid, maybe she doesnt understand swedish?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...