tisdag 1 november 2011

Burkhättor

Det är verkligen helt perfekt kvällssyssla att sitta och titta på lyxfällan och virka samtidigt. Man känner sig både ekonomisk och kreativ. Helt underbart.
Häromkvällen röjde jag runt lite i vårt kök och behovet av söta burkhättor kom till.
Vilken tur att Fröken Elsa har typ världen bästa burkhättemönster! Så slapp man tänka själv, det var ju faktiskt ett tag sen jag virkade nu. :)


Annars har jag fullt upp med att undvika att plugga, ha ångest över skolan och ibland faktiskt sätta mig ner å plugga. Och så har jag börjat träna. Det är tummen upp!

2 kommentarer:

  1. Fina :)
    Var länge sedan man själv virkade också, har fullt upp med annat :(

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Bra sätt att få olika burkar att matcha :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...