tisdag 24 maj 2011

A very whirly windy day

Hej på er :)

Jag har haft en mysig dag idag, jobbade från 7-12 sen träffade jag min vän Maria, vi har lärt känna varandra i skolan och nu när vi har praktik har vi inte setts något vilket är jättetråkigt. Men idag åt vi lunch tillsammans på exklusiva Berghem Pizzeria ;)

Det har varit en väldigt virvlande, blåsig dag idag i Umeå idag vilket gjort min begynnande förkylning värre och jag har legat i soffan hela kvällen med dödsallvarlig manflu. Som tur är är min pojkvän väldigt omhändertagande och snäll och har skämt bort mig ikväll. :)

Jag dricker te men vad har ni för knep för vid förkylning?

Hullu,
Ive had a really cozy day today, first job from 7-12, after that I met up with my friend Maria for lunch at "fancy" Berghem Pizzeria ;)
Its been a very whirly windy day today in Umeå and that made my upcoming cold even worse and Ive been crashed on the couch all afternoon with a deadly manflu :P Lucky me my bf is the sweetest and most caring person on this earth and he has really spoiled me tonight. :)


Im drinking tea, but what is your best weapon against colds?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...