söndag 3 april 2011

Bilder från workshop nummer 2

Hej!
Igår hade jag min andra av tre workshops på Stadsbiblioteket. Det var många som kom, och det är såklart jättekul men jag hann inte riktigt hjälpa alla så mycket som jag hade velat! Jag tackade min lyckliga själ att jag jobbat 2,5 år på McDonalds och därmed utvecklat antikroppar mot stress :)
Jag hoppas ändå att jag lyckats så några frön av inspiration och skaparlust och att även om jag själv inte räckte till igår så finns ju alltid internet och alla fina how-to-filmer på youtube. :)

Här är lite bilder från workshopen igår:
Fullt hus! Vi fick t.o.m. hämta in ett extra bord!
Både tjejer och killar med olika härkomst och åldrar kom! Verkligen kul!
Lisa visar upp sina nya underbara garner!

Lisa och Karin som var med förra veckan med kom tillbaka!

En jätteduktig tjej som virkar en val!
Här virkar en snäll mamma en sköldpadda åt sin son :)

En svamp som blev ett ursnyggt halsband!
Ida påbörjade den här fina bävern förra lördagen och nu är hon färdig! Jättefin!
En till svamp som blev till något annat. En jättesöt tvåfärgad figur :)
En nästan-färdig val. Bara ögon och vattensprut som saknas!


Jag hade jätteroligt och hoppas att alla som kom också hade det och vill komma tillbaka! Vi kör igen på Fredag klockan 14-17 på Stadsbibliotekets UNG-avdelning! Välkomna!

 I had my second workshop yesterday, Enjoy the pictures!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...