måndag 28 mars 2011

maruneko club

Hej!
Jag har lite svårt att sova inatt så jag har gjort mig en kopp lugnande örtte, vi får se om det hjälper då jag inte är ett dugg uppstressad eller orolig utan bara pigg (råkade ta en olämplig tupplur..)
Jag ville inte väcka pojkvännen med mitt runtbökande i sängen så jag gick upp istället.

Jag har funderat lite mer på den söta nyckelringen jag köpte på Sagami häromdagen, har letat runt på internet och kommit fram till (tack google translate!) att dom här söta små katterna heter maruneko club, och består helt enkelt av ett gäng gulliga, runda katter :D (maru=rund, neko=katt)

Jättesvårt att bestämma vilken som är finast! Har ni någon favorit?
Jag sa till min vän Lisa att det är tur att jag inte bor i Asien där alla affärer är proppade med sånna här sötnosar, t.o.m. matförpackningarna är såhär fina. Jag skulle vara konstant pank!

I cant sleep so I decided to get up and make some calming tea, I started to google around, trying to find the cute keychain I bought from the sushi restaurant Sagami on Saturday. And yes! I found it! They are called maruneko club, which means round cat club. Im happy that I dont live in Asia, I would spend all my money on cute things like these :D

4 kommentarer:

  1. De två blå! Gah så söta! *dör lite*

    SvaraRadera
  2. Så sjukt söta de är! Var får man tag på såna? :D
    Jag kunde inte välja någon favorit, alla var urgulliga! Däremot ser jag ingen skillnad på 4an och 10an, de två vita. Är det nån skillnad på dem? :O

    SvaraRadera
  3. den i mitten längst ner är min favorit eftersom att den ser ut som mina birmor=)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...