tisdag 29 mars 2011

home is where the hearthstone is

Hej!

I januari påbörjade jag ett nördigt projekt, sen har den legat halvfärdig i ungefär en månad..
Men NU är jag färdig!
Jag var sugen att påbörja något nytt ikväll men pojkvännen tyckte jag skulle göra färdigt den här.
Så jag ritade upp runan på ett papper, klippte ut, nålade fast på en bit hobbyfilt, ritade kontrerna och klippte ut. Limmade fast och voilá! Färdig!

Vår alldeles egna hearthstone*!

*Hearthstone=Härdsten, används i spelet World of Warcraft för att snabbt ta sig "hem".


Finally Im done with my geeky project: My own hearthstone!

5 kommentarer:

  1. Coolt, vore bra om den fungerade på riktigt också :D Hihi

    SvaraRadera
  2. Haha, underbart! Skrattade lite när jag såg att någon hade gjort en HS ^^

    SvaraRadera
  3. Åh vad skoj :D En sån ska jag också göra nån gång :P

    SvaraRadera
  4. Kan du inte slänga ut mönstret till den? :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...