lördag 26 februari 2011

Pulsvärmare - färginjektion

Nu är dom färdiga!
Och jag är SÅ nöjd. Jag kan inte sluta älska det här garnet!
Även fast de är väldigt luftigt virkade värmer det skönt om handlederna :)
Jag använde mig av detta mönster från DROPS.

Nu ska jag spendera resten av kvällen i Azeroth (World of Warcraft) med min pojkvän. Vad gör ni?

Finally they are finished! I just love this yarn! Sadly I couldnt find the pattern in english :(
Now Im gonna spend the rest of the evening in Azeroth with my boyfriend ^^

6 kommentarer:

  1. Vad läckra de blev! :D
    Jag saknar allt WoW ibland - slutade spela förra året pga tidsbrist :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Och underbara färger har du valt som vanligt :)

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga, gillar färgerna! Sv: det funkar bra än så länge med filten. Bara man har tålamod så funkar det att virka mycket och långt i stolpar. Har gjort ett par andra filtar i stolpar, så tålamodet har blivit provat. Lite roligare också när det blir byte av garn efter 2 varv.

    SvaraRadera
  4. Fina!! Det ser ut som muskat, är det karisma?

    Jag har köpt broderiboken, den är fantastisk! Köp den Cecilia =)

    Vad kul att du går människor socialt och kulturellt, den kursen är superintressant ju!! Vad går du för linje?

    Sticka inte en halsduk för guds skull, om du inte tränar flätstickning på det viset, risken är stor att en enkel halsduk aaldrig blir klar-iaf inte i mina händer =P
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Jätte fina! :)

    Tack för din fina kommentar, jag vet nu att det kommer gå jätte bra! :) Lycka till med din virk-kurs :D
    /Maja

    SvaraRadera
  6. Underbara! Man blir bara så glad av att se på dem :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...