tisdag 1 februari 2011

Ett år med dig.

För ett år sedan hade jag nyssens kommit hem från ett besök i Umeå hos världens bästa kille. Han hade hälsat på mig nere i Stockholm tidigare och allting kändes helt rätt.
Jag minns att jag följde honom till skolan när jag var å hälsade på, skolan som jag nu, ett år senare går på.
Men det var först när jag kommit hem, när vi pratade med varandra i telefon på kvällen, jag minns att jag låg i min loftsäng i andrahandslägenheten i Kallhäll och att vi på något skakigt sätt kom överens om att han och jag var vi nu. Fast det hade vi egentligen varit från första stund. Mys.


Det är helt okej att vänta 40 min på ett försenat tåg även fast det är -20 grader. OM man får kramas :) Och det är klart man får!


Snabb fika på Sandy's Högtorget, innan bion


Denna skylt sitter inne på Macho's toalett i Stockholm.


Vi kom på att vi knappt har några bilder på oss. Så vi tog ett gäng med webcamen.
Haha det var roligt ;)





Kvällen innan flyttlasset till Umeå gick. Vi tog en mysig promenad med hunden i solnedgången.


Min karl. Han kan tanka också! Eller kan han det? ;)


Pappa Oskarsson och äldste sonen. Fick verkligen midsommarkänslor när dom satt med dragspelet och gitarren och spelade. Helt fantastiskt!


Gammplatsen i Lycksele där vi firade Midsommar med Gottfrids familj.


På sommaren är det en skitbra idé att stänga in sig i ett kök utan spisfläkt och baka kanelbullar! Jag är jättestolt över att degen har jäst så fint! :D


Pensla pensla :)


Ta-Da! Hur goda som helst. Funkar som muta också!


OJoj. Ny kamera. Spännande. Och ögonen lyser som ett barns på julafton.


Snygging


Våra skuggor på höstpromenad


Taggade inför nyårsnatten!

Och nu har vi alltså varit tillsammans i ett år. Oj vad det året gick fort. Synd att jag inte hunnit fotografera allt som hänt. Det har verkligen varit ett fantastiskt år och jag har lärt känna många underbara människor genom den här mannen. Jag har lite hemligheter på gång idag, även fast vi redan har firat ettårsdagen med dunder och brak och presenter haha :)

4 kommentarer:

  1. mys :) grattis!!!! allt jag hoppas är att jag blir lika lycklig en vacker dag...

    SvaraRadera
  2. Gud vad söta ni är!
    /Uppsala-Elina

    SvaraRadera
  3. Så söta ihop! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...