fredag 18 februari 2011

Can you feel the love tonight?

Hello Diane,

jag tyckte det var så roligt att provvirka Mias lejon att jag bestämde mig för att virka en till.
Dessutom hade jag bestämt mig för att virka igenom mönstret två gånger av test-virknings-skäl.
Och jag menar, Ezio behöver såklart en kvinna vid sin sida (han ser ju så smäktande Italiensk ut att jag var tvungen att döpa honom efter min favorit italienare, Ezio från spelet Assassins Creed)
Hans nyvirkade brud har jag däremot inte döpt ännu, jag är öppen för förslag!

Här är hon, lejonbejben, rykande färsk:

Och en liten närbild, så ni ser hennes varma ögon, lååånga ögonfransar och rosiga kinder (tack LadyNight för tipset)Och här är nu de lyckliga tu. Alldeles uppe i varann, jag funderar på att boka ett hotellrum...
Ojoj nu är det så passionerat å hett här att jag måste bege mig ut i kylan. Ska ner på stan och besöka de lokala klädaffärerna samt köpa öl åt pojkvännen. Jag ska absolut inte gå in på garnaffären. Herregud vad tror ni om mig!? :D

I tested Mia Bengtssons pattern for her upcoming book, and I decided to make a cute wife for my first lion. Dont they make a cute couple?

3 kommentarer:

  1. Vilket tjusigt par du gjort. Det syns hur förälskade de är.
    Klarade du att gå förbi garnaffären? Man får titta åt ett annant håll, och absolut inte "bara" gå in för att titta.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vad fint, de är ju som gjorda för varann!...och vilka tjusiga ögon hon fick :) Kul att du fick till kinderna, blev det pennan eller sminket?

    Namnförslag: Leona

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...