torsdag 20 januari 2011

Workshop i Umeå

Hej alla Umeungdomar!

Nu till våren ska jag hålla i amigurumi workshops på stadsbiblioteket här i Umeå, det blir vid tre tillfällen.
Studieförbundet Vuxenskolan och biblioteket anordnar 'Ung Fredag' 10 fredagar under våren och den 8 April är det jag som står för kalaset! Vi kör igång kl 14:00 och håller på fram till 17:00! Det är drop in men kom så tidigt som möjligt så hinner du med så mycket som möjligt :)

Utöver detta ska jag även ha två fristående workshops den 26 Mars och 2 April, då håller vi på mellan 12:00-15:00.

Vi kommer hålla till på UNG-avdelningen på Biblioteket, det är helt gratis och man kan anmäla sig här: Workshop: Lär dig virka amigurumi

Hoppas vi ses där!

1 kommentar:

  1. Åh vad synd att jag inte kan på fredagar ;____; (Jobbar 8:00-17:00) Men de som är 26 mars och 2 april kanske jag kan vara med på! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...