onsdag 29 december 2010

Ta-Da!

Sådär ja mina vänner, nu är det nya bloggutseendet färdigt.
Jag har suttit och slitit mitt hår ikväll för att det inte blev bra, och jag fick göra om typ tusen gånger men nu är jag verkligen jättenöjd!
Hoppas att ni inte tycker det är jobbigt med rosa text bara för jag tycker det är fantastiskt!

Samtidigt som jag gjort detta har jag även lekt med den här godingen:

Jajemen, det är en bakmaskin! Jag och min syster fick varsin i julklapp av vår generöse far. Så just nu knådar, jäser och bakar "jag" bröd! (Det enda jag behövde göra var att slänga i ingredienserna å trycka på Start! Yay! Och det bästa är att godingen har en timer också, så man kan lägga i ingredienserna på kvällen, säga åt den att börja baka vid 4 på morgonen så har man nybakat, varmt bröd lagom till frukosten! Jag är världens lyckligaste! =^-^=

Ps. Säg gärna vad ni tycker om det nya utseendet! :) Puss!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar det nya utseendet, tycker det blev fint :) Sedan så är jag ju ganska så svag för blåfärg, så den färgen får ett plus i kanten ;)

    SvaraRadera
  2. jag tyckte den va jätte fin!! jag letar efter en sån där, vet du vart han köpt den?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...