onsdag 29 december 2010

new yarns and bag progress.

Hello Diane,

idag har varit en väldigt produktiv dag. Vi sov visserligen ganska länge men vi har hunnit tvätta, städa lägenheten, gått ett par varv till återvinningscentralen med sorterade sopor (Guldstjärna!), handlat mat. Och pojkvännen köpte en ny mobil vilket resulterade i att jag ska få hans gamla.

Det är en stor uppgradering för mig, min mobil har varit trasig sen första veckan jag ägde den (vilket var ett år sen). En normal person hade tufft ringt upp sitt telefonbolag och slagit luren i huvudet på dom, men jag är inte så tuff, så jag lider hellre i tystnad. MEN det här är något som jag jobbar med, har t.ex. lämnat tillbaka gardiner på Indiska för jag råkade köpa fel färg! För mig är det en jättestor grej. Så om den där mobilsaken hände mig idag hade jag nog tagit mig i kragen och ringt dom. :) Hursomhelst är min gamla mobil en stor påminnelse om detta "nederlag", så det ska bli skönt att gömma undan den i en låda å istället ha en fullt fungerande mobiltelefon :D Yay! Jag kan t.o.m använda facebook från den. Ska göra lite research å se om jag kan blogga från den också, som alla tuffa bloggare gör ;)

Hm.. Det var inte det där jag skulle skriva om egentligen.. Utan tänkte visa bilder på garnerna jag fyndade igår. Dessutom satt jag å virkade fina african flowers till min framtida väska. :) Kram på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...